Acemi-annee Doga1406 kbb bölümüne gitmiştim. Bence henüz erken biraz daha büyümesini bekleyin derim. Gerçi küçükken de daha çabuk iyileşiyor diyorlar ama bilemedim
ozlemmyagizimm Merhaba önce çocuk sağlığına gidin sonrasında gerekli görülürse çocuk cerrahisine gideceksiniz. Doktor size gün verip ameliyat edecektir. Oğlumda da vardı. 15-20 dakikalık bir ameliyat ile 3 saat sonrasında hastaneden ayrıldık.
evlatkokusucennetkokusu peri001 kesmedi canım dediki kesersem dudağı sarkar gerek yok beslenmesine engel değilse zamanla düzelir dedi