happymomterk teşekkür ederim, bebeğim şuan 47 günlük ameliyatı 38. gününde oldu. Doğduğundan beri hep yoğun bakımda kaldı. 37 Haftada 2 kilo doğdu ameliyat olması için 3 kiloya yaklaşması gerekiyordu bir süre yenidoğan yoğunbakımda kaldı kilo alması için ardından da 2.700 kiloya ulaşınca ameliyata alındı ben hiç emzirmedim hem kalp hastası olduğu için hemde çok zayıf olduğu için biberonla hemşireler besliyorlar bizim ameliyatımızda yapay damar takıldı sizin süreciniz daha farklı ilerleyebilir her gün görmek için yanına giriyoruz enfeksiyon riskinden dolayı kıyafet bile istemiyolar bizden, onların orda steril edilmiş bebek kıyafetleri var onları giydiriyorlar sizin içinde emzirmeye falan izin verirler mi bilmiyorum, ameliyatımızı murat bey yaptı kendisi çok iyi birisi inşallah sizin ameliyatınız kolay geçer bebeğiniz en kısa sürede sağlığına kavuşur