omeresra0509 merhabalar nasıl hastane hangi doktora gidiyorsunuz benim oğlum 5 aydir kalp hastasi kalbinde büyüme var düzelmezse 1 yaşında anjio olacagini söylediler şuan 10 aylik doktor doktor geziyorum yogun bakimda falan yatti , 6 Kasım’da mehmet akif ersoy hastanesine gideceğim orasida kalp üzerine , geçmiş olsun 🌸