Dery61 bisenakillisinzaten iburamin cold (soğuk algınlığı için) 1 yaş sonrası kullandım. Ateş düşürücü olarak Parol, Dolven, Calpol Sarmısak kürü var çok etkili kendim boğaz ağrısına kullandım etkisini gördüm çocuğa henüz denemedim, denemek istiyorum ama
bisenakillisinzaten KuzeyinAnnesi03 bebegim 8 aylık cocugumda 3 yaşında. İkiside hasta küçük büyüğe göre biraz daha iyi ona kullanmadım şimdilik ilaç büyük baya halsiz olduğu icin aferin verdim biraz da olsa rahatlatıyor
Peeri bisenakillisinzaten mümkün olduğunca kullanmamaya çalışıyorum. Çarşamba ateşlendi sarımsak bal limon verdim kendimde kullandım emzirdim ateşi ara ara arttı azaldı ama cumaya kadar aralığı azaldı düştü. Dün bugünde grip belirtileri var ama çok değil bende grip oldum yine sarımsak bal limon veriyorum. Çok mız mız değil bazen oluyor tabi. Bu sürede sadece 1 defa solvent verdim onu da vermesem olurdu ama çok mızmızlandı hiçbir şey yemedi biraz rahatlatsın birşeyelr yiyip kürü vereyim diye içirdim sonrasında vermedim. Umarım 1-2 güne tamamen geçer. Benim oğlum 21 aylık kürü de çok zor veriyorum maalesef. Çorba yapınca küçük küçük farkedilmeyecek kadar çorbasına koyarak veriyorum ama işe yarıyor bende de işe yarıyor. Ciğerlerine inmesin veya enfeksiyon varsa diye doktora da götürdüm o hemen antibiyotik yazdı ama sadece geniz akıntısı varmış o nedenle kullanmadım.