bisenakillisinzaten Grip olan bebeğinize ya da çocuğunuza ilaç kullanıyor musunuz yoksa bitkisel yöntemlere mi başvuruyorsunuz?
imeaeb bisenakillisinzaten Biraz doktora danışıyorum çok gerekli görmezse ilaç kullanmıyorum ama gerekli vs derse veriyorum mecbur bitkisel yöntemler de her zaman uygularım
Dery61 İlaç kullandım genelde ama bitkisel çözümler tabiiki daha iyi. Bazı kürler var içirmek sıkıntı oluyor küçüklerde
Dery61 bisenakillisinzaten iburamin cold (soğuk algınlığı için) 1 yaş sonrası kullandım. Ateş düşürücü olarak Parol, Dolven, Calpol Sarmısak kürü var çok etkili kendim boğaz ağrısına kullandım etkisini gördüm çocuğa henüz denemedim, denemek istiyorum ama
Snowglobe bisenakillisinzaten kızım 3 yaşında daha hiç ilaç kullanmadım sadece orta kulak iltihabı olmuştu o zaman antibiyotik kullandk
imeaeb Snowglobe Merhaba ben antibiyotik kullanmak istemediğimde hemen bi etraftan ciğere iner ama vs vs diyenler oluyor doktorumuz da dahill hiç gerekli olduğu durumda kullanmamayı tercih ettiğiniz oldu mu
Linama bisenakillisinzaten sabah kalktık kızım felaket şekilde grip bende öyleyim hemen Bi ıhlamur yaptım içtik
KuzeyinAnnesi03 bisenakillisinzaten küçük bebeklerde bitkisel yan etki yaratabilir güvenmiyorum o yüzden 6 aylık olana kadar ilaç kullandım şuan bitkisel çözüm bulamazsam kullanıyorum canım. dut ıhlamur Melisa anason içeriyorum limonlu zencefil zerdeçal veriyorum ama bal vermiyorum henüz 9 aylık canım ✌️
bisenakillisinzaten KuzeyinAnnesi03 bebegim 8 aylık cocugumda 3 yaşında. İkiside hasta küçük büyüğe göre biraz daha iyi ona kullanmadım şimdilik ilaç büyük baya halsiz olduğu icin aferin verdim biraz da olsa rahatlatıyor
Snowglobe imeaeb ben burada bi şey diyip sizi etkilemek istemem. O vicdanı taşımak istemem . öyle bi durum oldu ve ben ilaç kullanmadım bu yüzden kulak iltihabı oldu. O zamana kadar hiç olmamaıştı olacağı varmış demek ki dedim ve yine hasta olunca yine ilaç kullanmadım
Ucansupurge bisenakillisinzaten Hastalık durumuna göre antibiyotik kullanıyorum oda herzaman değil gerektiği durumlarda. 3 yaşında 2 kez antibiyotik kullandi
kytx bisenakillisinzaten gerektigi zaman mecbue kullnıyorm gecen kullndk mesela antbtyk suandada burun akıntısı vr sdce ekstra brsy yapmadm cnkğ cok şükür hırıltı vs yok baska bir belirtide yok en önemlisi burun acık akıyor geniz akntısıda yapmıyor
lidokain bisenakillisinzaten 2.5 yaşında şu an grip atesi ve aşırı huysuzluk olmazsa ilaç vermiyorum. Doktor aferin şurup verdi bu biraz grip belirtilerini hafifletir verebilirsin demisti