CuteBadesMama maygirl yani açık konuşayım kendim için alışveriş yaparken bu kadar ince eleyip sık dokumuyorum, günlerce üzerine düşünmüyorum, baktım beğendiysem ok, günlerdir pamukluydu elyaftı uyku tulumu modelleri arasında gidip geliyorum ☺️
Barbekusos CuteBadesMama ben sezon başlamadan yapıyorum genelde alışverişi. Su qn 22 aylik oğlum gecen sene hm 1.5 2 yas montu ve 2 3 yas montu almıştım. 1.5 2 yaşı giydi. Bu sene ikisini de giyer. Ebebekten sisme yelek vepolar hirka aldim. Hm lcw ve kotondan takımlar qldim. Koton ilk defa bebek giyim olarak alışveriş yaptım ve ürünlerini bayıldım. Geçen seneden 1 tog uyku tulumu var lcw. Bu sene de ebebekten 2.5 tog aldim. Bot vicco ve igor yağmur çizmesi düşünüyorum. Bu ay da onları alirim insallah. Sonra da sezon sonu gelince onumuzdeki kış için alışveriş yaomay baslarim haha. Saglikla giysin evlatlarimiz insallah. Lcw tulum ve hm mont tavsiye ederim.
Barbekusos CuteBadesMama lcw ben öneririm. Geçen sene 2 3 yas almıştım katlayarak giydi bu sene de tam oluyor ve defalarca yıkandı hic yıpranma olmadı.
Coynes Kizim bir yasinda hep lcw aldim e bebek kalibi küçük bg store asiri pahalli yeni sezonda hm daha uygun bg strore gore Lcw online dan kuponla alıyorum
CuteBadesMama Coynes eski indirimleri daha güzeldi değişmiş sank indirimleri tam çözemedim. Çark çevirince güzel indirimler geliyordu. Bu kez çevirdiğim kriterlere uygun çıkmadı vs anlayamadım tam.
kolonyalimendil CuteBadesMama uyku tulumu aldım uzun kollu kıyafetler eşofmanlar çoraplar.. burası 5 bin küsür tuttu🫠 ayakkabı mont bere ve çıt çıt bady alacağım daha bakalım.. 22 aylık oğlum
kolonyalimendil CuteBadesMama inşallah canım 🌸 ay daha yeleği ceketi bi sürü iş var hamileyken ördüğüm yeleklerin hiç biri olmuyor artık 🥲😂
kolonyalimendil CuteBadesMama evet sıcak ama birden de soğuyor 😂 bugün denizdeydik mesela😂 bi tur daha alışverişe çıksam önceliğim yelek olacak uykudan uyusnınca iyi oluyor
kolonyalimendil CuteBadesMama çünkü lc kupon şeysi değişti dev kupon süper kupon filan olmuş sadece oradaki ürünlere veriyor 🥲
Sadeturkkahvesi CuteBadesMama 3 bot aldım (okula gidiyor) superfit skechers ve hm den aldım Montları genelde mango ve zara Kıyafafetleri çoğunlukla zara ve lcw Uyku tulumu kidzee bide toglu pijamalar gördm trendyolda ordan aldm
CuteBadesMama Sadeturkkahvesi güle güle kullansın 🌸 Superfit’in özelliği nedir bu aralar çok duyuyorum waterproof sanırım, ayak sağlığını destekliyor mu? Daha önceden kullanmış mıydınız, sizde öneriler üzerine mi aldınız? Şimdiye dek duydum olumsuz yoruma denk gelmedim.