ktnzehra49 açıkçası büyük markalarda gördüğüm, sıradan tarzda giysileri daha genel markalardan alıyorum. Çok özel, muadili olmayan parçaları büyük markalardan alıyorum. Malum habire büyüyorlar yetişemiyoruz 🙂 Tabi en çok pamuklu olmasına dikkat ediyorum, özellikle zıbınlarda.