Ucansupurge BalBocugum Kızıma da bunu aldım gerçekten çok memnunum ablam yillardir kullanır hiçbir şikayetini duymadım
annesininegesi BalBocugum ben mavi arıyorum aslında, pembe var hep. Uygulamada görünüyo da üstüne kargo vermek istemedim😅 denk gelmezse Bi süre daha en son ordan alıcam artık🤭
BalBocugum annesininegesi bir kız annesi olarak bende mavi aldım 😅 hepsiburada premium üyeliğinde kargo bedava bakalım ne zaman gelecek
annesininegesi BalBocugum yaa,benim de en sevdiğim renk mavi😅aldım ben bu arada bugün mağazadan,inşallah bebem gıcıklık etmez de kullanır 😃
BalBocugum annesininegesi kızımda maviyi çok seviyor, ben alırken gösterdim eşim pembe alalım dedi ben mavi hangisini istersin diyince bavi bavii diye sıçradı yerinden 😂 bi kaç güne gelir bizimde heyecanla bekliyoruz 😇
annesininegesi BalBocugum güle güle kullanın şimdiden,benim bebe kullanmaya başladı bile düğmeye bas kapağını aç kapa biraz oyuncak etti ama sevdi neyse ki artık çantaya suyumuzu atıp çıkabiliyoruz şükür akmadan kokmadan🤭
BalBocugum annesininegesi bugün geldi bizimde çok güzel 🥰 babannesi elinden bırakmadı sürekli su içip çiş yapıyor diyor 😂 ben işteyim o bakıyor bakalım gece ne bekliyor bizi zaten sürekli su için uyanıyordu 🥴
Belisinwonderland BalBocugum milk&moo aldım 1 hafta sonra akıtmaya başladı nerden akıttığınıda çözmüş değilim valla attım dolaba. E bebebk babyme termos bence bir numara. Hem sağlam, hem ısıyı iyi koruyor. Kaç suluk denediysemdr yazın babymeye dönüş yaptım
BalBocugum Belisinwonderland Bende onu aldım sevmiş kızım baya milk&moo çok düşündüm ama o kadar paraya değer mi bilemedim 1100 tl olmuş E bebek in ürünüde kullanan herkes çok memnun inşallah bizde memnun oluruz
Belisinwonderland annesininegesi eğer kız arkadaşı çoksa kızınızın mavi alın bence. Ben öyle yaptım. Herkes ay hangisi benim kızın diye düşünürken ben çat veriyorum 😂
annesininegesi BalBocugum güle güle kullanın, koku falan farkettiniz mi yaa,bizimkinin kapağın altındaki yuvarlak plastik kısım var ya pipetin takılı olduğu, değişik bir koku var ne yaptıysam gitmiyor çok üzüldüm
BalBocugum annesininegesi kayın annem hafif değişik bir koku vardı dedi karbonatlı su ile yıkamış gitti dedi şuan hiç koku vs yok bizde
annesininegesi BalBocugum bebek deterjanı normal bulaşık deterjanı karbonat sirke maden suyu yok hala kokuyor🥲
annesininegesi BalBocugum aslında denedim onu da hatta kombo yaptım maden suyu içinde sirke ve karbonatla beklettim tüm gece olmasa da bir kaç saat bekledi ama çıkmadı lanet ya
annesininegesi BalBocugum anneme gelmiştim aksilik mağazaya geri götüremedim o yüzden dönünce götürücem ama galiba incelemeye falan gönderiyolarmış 20 gün. Nette de okudum aynı şikayetle gönderenler olmuş. Kullanıcı hatası deyip iade etmişler. Sıkıntı valla üzüldüm