gezegenruhum ben de kilo şeklinde alıyorum eğer alacaksanız callebaut marka tek geçerim.pahali ama profesyonel seflerin kullandığı markadır. Biraz uygun derseniz altınmarka cikolatasini tavsiye ederim.gecen hafta 2.5 kg aldım indirim vardı. çok fazla kullanıyorum ben Ülker vs çikolata değil inanin