1prensesannesi1 küçük borcama yağlı kağıt kesiyorum üzerine erittigim çikolataları döküyorum tahmini 4 kare çikolata alt üst taban için yeterli oluyor daha sonra onu dondurucuya atıyorum ayrı bir kasede göz kararı kavrulmuş kadayıf üzerine 3 yemek kaşığı Antep fıstığı ezmesi 2 yemek kaşığı tahin koyup karıştırıyorum buzluktan çikolatayı çıkarıp arasına yayıyorum üst katmanı da döküp tekrar buzluk bu kadarr 😂🌸