Nur2021 asell13 1 tane kavanoz değil ki 15 tane kadar çıktı 😆 ayrıca sadece eşim sever, 3 yaş oğlum ve ben çok yemeyiz yeter bize 😁
asell13 Nur2021 sevmiyorsanız ayrı tabi . Biz çok çok sevdiğimiz için 10 tane 5 kiloluk bidon yaptım 😅
asell13 Belinayozr sirke markası çok önemli egebağları kullanıyorum 2 bardak sirke 1 bardak tuz bi avuç limon tuzu