esralinaaa bsrctldem ben stuttgarttayım. Evet gayet güzel oluyor hatta karacadan almıştım 25 euroydu sanırım hala varmı bilmiyorum
Sedsedsed bsrctldem yaaa bi posta denk geldim yazdım orayada bayaa detay detay sizde o posta yazmıstınız sanırım bakın isterseniz.. ama simdi yorumda dikkatimi cekti solingende neredesiiinizzz cok sık gidip geliyoruz biz 🥲
bsrctldem Sedsedsed ya ne güzel ilk defa Solingeni bilen birini gördüm 🤭 genel de orası hangi şehre yakin falan diyorlar 😀😀😀
Sedsedsed bsrctldem ahahahah evet doğruuu nerede kalıyordu orası yaa diyorlar ama bıcaklar geliyor akıllarına heee orası falan oluyo🤣ne zamandır buradasınız