Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 aylik olacak şimdiden ek gıda araştırması yapiyorum. Almanyada yaşayan anneler fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Yoğurdu nasıl yapıyorsunuz? Meyveleri sebzeleri nereden alıyorsunuz? Organik ürünler biraz baktığım kadarıyla dm de var. Hangi ürünleri daha çok tercih ediyorsunuz? İrmik, tarhana, bisküvi gibi.. tavsiyelerinizi bekliyorum. Sağlıcakla kalın 🌸