ekinay ozgecann hpv denildi ve smear riskli çıkmıştı hatta kanser olabilirain bile denildi artık smear twstlwrim de temi çıkıyor
ozgecann Serranur benim de tiplemesi yapılacak bende çok korkuyorum ama inşalalh sizde de bebeğinizde de bişey yoktur..insallah kötü bi türü değildir ikimizinki de
Acemianne_ mervenisam merhaba birşey sorcam benim makat tarafmda siğil vardı doktor normal doğum olarak başladı hatta içeride suyu patlattı ama sezeryanla doğum gerçekleşti bebeğime geçmişmidir😢😢😢
mervenisam Acemianne_ doğumdan hemen sonra vücudunda birşeyler çıkmadıysa geçmemiştir merak etmeyin 😊
Acemianne_ Serranur merhaba bende de makat tarafnda vardı normak doğmla başlafı hatta suyumu felan patlattı doktor ama sezeryanla son anda doğm yaptm bebeime birşey olmuşmjdur siz bebeğinizi komtrole götrdnzmü hiç bişi denildimi😢😢
2prens_annesii ozgecann bende de vardı canım smear alındı ascus hpv çıktı fitil kullandım 2 sene 6 ayda bir smear alınıyodu bende 2 senenin sonun da kendiliğinden geçti şükür
Acemianne_ mervenisam vücudunda kuruluk vardı birazda göğüs tatafında isilik sivilce gibi bikaç şey vardı😱
mervenisam Acemianne_ yok ya öyle birşey değil bu internettwn araştırdığım kadarıyla daha ciddi şişlikler hem çoğu normal doğumda bir sıkıntı çıkmıyormuş sizinde çok şükür bi sıkıntı çıkmamış içiniz rahat olsun olsa emin olun anlaşılırdı
Acemianne_ mervenisam ayyyy Allah razı olsun içim rahatladı Allah bebişlerimize sağlıklı musmutlu ömürler versin hepimizin🙏🤗🤗
ekinay Acemianne_ benim iyileşti 15 sene oldu yakılalı korktuğum için genel anestezi ile yaptırdım ben
Erolbsr Kucukmucizem2704 merhaba bende 6 ay önce dogum yaptım vajina girişinde böyle sigil gibi hatta et parcası gbi bsey var doktora gitmeye korkuyorum gözle mi bakar acaba yoksa alttan muayene eder mi