Sevilayrodin ya canım ıyıkı denk geldım bu konuya benımde hamıleyken cıktı makat kısmına dogru kadın dogum doktorum hamılelık bıtınce yaktırırsın dedı ve normal dogum yaptım hıc bısı demedı.dogumdan sonra yaktırdım patolojıye gıttı ve hpv vırusu dendı daha yenı oldu bu olay randevu aldım tıplemesıne bakılsın dıye doktora godıcem bende cok korkuyorum ama suan daha cok korktum bebegımde vırus olup olmadını nasıl anlıcam normal dogum yaptım cunku