tgb32 bizim de 5 ay 5 gün hala devam ediyor şurup kullanıyorum 2 haftadır doktor herşeyine baktı ama bir şey çıkmadı çok şükür ama kusma devam okadar kusuyor ki yavrum kilo alamıyor 1 aydır da.. sık emziriyorum bende ama istiyor ağlıyor meme için sonra yine kusuyor şuan bunu yazarken bile kusuyor önlük takıyorum ıslandıkça değişiyorum bazen komple üstünü kusuyor günde 2,3 kere üst değiştiriyorum bunaldım sıkıldım ama doktor da bişey bulamadı.. inşallah zamanla azalır