3kedili2bebekli 4 dr gördü normal dediler kilosu daha iyi olabilir dedi sadece 1 i diğerleri kusar normal dedi bunların biri özelde 3 ü devlette her ay başka dr a götürdüm belki biri çözer diye haricinde sağlık ocağında aile hekimi ve ebeye her zaman söylüyorum, fışkırtarak vs kusması gerekiyormuş reflü için kilo kaybı da oluyormuş ayda 500,600 gr alıyor normal dedi hepsi… Doğum kilosu 3340/ 4. Ayda 6 kilo oldu internette 3. Ayda doğum kilosunun iki katına çıkmış olur diyor az mı besleniyor diye üzülüyorum