Haydinn çok kolay ve hafif olan biskuvili pasta yapabilirsiniz 5 dkkda bence çok güzel olur. Bir sıra bisküvi, bir sıra Puding 😁😁 ben böyle dar zamanlarda kedidilinden yapıyorum. Kedidilinin üstüne krema onun üstüne çikolata sos . Çok basit 🤩🤩 fikir olsun diye yazdım ellerinize sağlık ne yaparsanız yapın mis gibi olmuş sonuç 🫠😍