adaatuna bende salıyorum ama sivri yerler var. Birde dolapları açıp kapatıp parmaklarini kıstıriyor. Ellerini çekiyor pat kafa üstü düşüyor heryeri yara bere içinde. Ağlayınca kucağıma alıyorum hemen basit dusmeyse ağlama bişi olmadi kalk diyorum zaten ozmaan hemen kalkıyor