askbebegimmbenim Arkadaşlar 10 ay 12 günlük oğlum var 24 saat peşindeyim bir dakika durmuyor okadar yoruldum tükendim ve tek bakıyorum wc bile gidemez oldum. Yemek bile eşimle dönüşümlü yemeye başladım 1 dk elimi yikasam düşüyor elleriyle heryere tutunuyor ellerini bırakıyor bı anda ve o sirada masaya mutfak koltuklarına düşüyor heryeri yara bere içinde. İnanın saniyede oluyor bunlar ağlamak üzereyim artık. Ütü yapacağım ütüyü unutuyorum. Çamaşır çalıştıracagim hızlı hızlı yapayım diye klimanin kumandasını da makinaya atmışım hiç yapacağım şeyler değil Artik tükendim sizin bebisleriniz ne durumda. sürekli peşimde ilgi istiyor inanın 1 bardak çayi oturup içemiyorum. Sürekli yerde oyun oynuyoruz kucak istiyor. Kucağıma aliyorum tırmanıyor inmek istiyor ağlıyor. Sürekli bı memnuniyetsizlik. Kendi başına asla oynamıyor. Gözümü cevirmemle tak sesi kafanın üstüne düşüyor delirecegim yorgunluktan bittim. Gece sık sık uyanmalar oluyor 7 tane diş çıkardik. Daha görünürde gelecek bı diş yok gibi. Sabah 7 dedi mi kalkıyor gece 12 de uyuyor sizin bebisler nasıl, nasıl bı düzen sagladiniz yazarsanız bı fikir olur banada çok teşekkür ederim şimdiden
gmz1991 askbebegimmbenim 11 aylık olmak uzere bebeğim. Bende aynı durumdayım. Gündüz kaç uyku yapıyor bebeginiz?
lilac askbebegimmbenim hareketlilik konusunda anlattıklarınız normal geldi 11. aydayız farkımız yok. Bir saniye durmaz uykusu gelse bile yatmaz, oturmaz hep kıpır kıpır. Ama artık böyle olacaklar. Gündüz uyuyor mu? Beslenmesi nasıl?
aven askbebegimmbenim valla bizdede durum ayni fakat degisecek emin ol bence bebegine oyun oynamayi ogret onunla farkli aktiviteler yap mesela ilgisini cekecek ama kendi basinada oyalanabilecek seyler yavas yavas sureyi artir once kısa sureli aktivite sonra sureyi artir mumkunse yorulmasini sagla yani kaliteli yorgunluk olsun ama disari cikabilirseniz hergun duzenli belirli saatlerde disari cikin ayakta durmayi seviyorsa ya da gezinmeyi onunla ilgili aktiviteler oturmayi seviyorsa onunla ilgili aktiviteler yapabilirsiniz
16momm askbebegimmbenim benim oğlumda dokuz aylık oda kucak istiyor alıyorum tırmanıyor geriye ittiriyor kendini bende üzülüyordum demek ki başka bebeklerde de aynı durum var aramızda bağ oluşmadı diye korkuyordum🥹
askbebegimmbenim gmz1991 2 uyku yapıyor canı ama bu ara tek uyku yapıyor. Normalde öğlen 12 gibi uyurdu 1 1 buçukta kalkar. 4 gibi uyur 5 5 buçuk gibi uyanirdi. Ama şimdi sabah 7 8 gibi uyanıyor Öğlen 2 3 gibi uykuya yatıyor 1 1 buçuk saat uyuyor ve bidaha geceye kadar uyumuyor😭
kare Bizde 10 ay 12 günlüğüz aynılarını bende yaşıyorum ekstra yürümeye başladı çok zor gerçekten uyku kısmıda gece emzirmeyi kestim ama yine 3 kez kesin uyanıyor 9,5 ta yatırıyorum sabahta 7,5 8 gibi uyanıyor allah yardımcımız olsun geçicek inşallah☺️
askbebegimmbenim kare amin valla çok zor. Benimki de tutunup ellerini bırakıp ayağının uzerinde duruyor 4 5 anaiye sonra hop yere yapışıyor. Gece çok geç yatıyor uykuya erken geçirmeye çalışıyorum yatakta mümkün değil oyun oynuyor uyumamak için direniyor
askbebegimmbenim lilac gündüz tek uyku canı isterse 2 uyku yapıyor. Beslenmesinde çok şükür sıkıntı yaşamıyorum ek gıda ve anne sütü alıyor
askbebegimmbenim aven ah canım çeşit çeşit oyuncaklar aldım. Hoppalasi var yurutec var hiç birini kullanmıyor günde muhakkak gezintiye çıkarıyorum. Ama ne fayda okadar.yoruyorum oyunlarla tepiniyor oynuyor ama yorulmak bilmiyor Benim pilim bitti onun ki bitmiyor. Yürütüyorum ellerinden tutup illaki kendi tutunup ellerini bırakıyor pat yerde
askbebegimmbenim aven büyüdükçe rahatlariz dedikçe gittikçe durum zor hal alıyor tükendim resmen kendime ayirdigim 5 dk yok.
bizdejantikizlardik aven oynamayi ogret onunla farkli aktiviteler yap mesela ilgisini cekecek ama kendi basinada oyalanabilecek seyler yavas yavas sureyi artir once kısa sureli aktivite sonra sureyi artir Bununla ilgili deneyimlediğiniz bir aktivite var mı ? Bende kendi başına oynamayı öğretmeye çalışıyorum da istemiyor.
lilac askbebegimmbenim aslında yemesi iyiyse uykusunun bir yerde gelmesi lazım ya. Arada olur da her gece 12 geç. Çok direniyormuş. Dışarı çıkarıp yormayı deneyin, banyo yapmayı seviyorsa her gün yaptırabilirsiniz yorulur yani onu yoracak aktiviteler yapın. Bir de ben alışması için kendi kendine bir şeye daldığında hiç seslenmiyorum ama tabii çok durmuyor. Dışarı çıkamadığımızda camdan balkondan bakıyoruz. İlk adım arabası aldım onun üzerinde de zaman geçiriyor biraz belki sizde de işe yarar
askbebegimmbenim 16momm aksine bana çok düşkün gözden ayrılsam ağlıyor. Onunla alakalı değil bence durum. Kucağa geliyor dediğiniz gibi itiyor kendini iniyor ağlıyor
erkapdan askbebegimmbenim benim kızım 10 ay 6 günlük o kadar hareketli ki bir bardak çayı cidden bitiremiyorum kahvaltı vs dönüşümlü yapar olduk eşimle sürekli benim peşimde kucak istiyor eşimde durmuyor bana gelmeye çalışıyor kucağa gelse hareket edip inmek istiyo sürekli peşinde koşarak yemek yediriyorum mama sandalyesinde durmuyor ayağa kalkmaya çalışıyor , dediğiniz gibi zorlanıyorum durumlar aynı 🙂↔️
askbebegimmbenim lilac hergun düzenli bı şekilde duş aldiriyorum. Muhakkak günde 1 kez disari çıkarıyorum. Camdan bakıyor koltuk tepelerinde yatakta oyunlar oynuyoruz. Mutfaktayken birlikte vakit geçiriyoruz nelee neler canım. Oyun oynaması 2 dk geçmiyor sonra hemen ilgisi dağılıyor
adaatuna askbebegimmbenim ben salıyorum düşüyo kalkıyo çiziyo bi yerlerini ağlayınca sarılıyorum onun dışında rahatım kirletiyo dağıtıyor pek takmıyorum biraz rahat olup kendi başıma vakit geçirmesine teşvik etmek lazım
askbebegimmbenim adaatuna bende salıyorum ama sivri yerler var. Birde dolapları açıp kapatıp parmaklarini kıstıriyor. Ellerini çekiyor pat kafa üstü düşüyor heryeri yara bere içinde. Ağlayınca kucağıma alıyorum hemen basit dusmeyse ağlama bişi olmadi kalk diyorum zaten ozmaan hemen kalkıyor
erkapdan askbebegimmbenim çok çabuk sıkılıyorlar her şeyden sürekli yeni şeyler denemek yapmak istedikleri ay sanırım bundan sonra başlıyor bir de sinirlenme huyları var istediği olmayınca vs burun büzüştürme aaa diye bağırma 😂😂