26merve26 Size tavsiyem sizde telefonu varsa engelleyin çocuğu almak için bahçeye tam çıkış dakikasında gidin öncesinde gitmeyin. Okulda şöyle olmuş böyle olmuş sizinki böyle yapmış benim çocuk şöyle yapmış muhabbeti yaparsa öğretmenleri ilgileniyor sorun olduğu zaman zaten bilgilendiriyor. Biz çocukların arkadaşlıklarına, gerekirse küsmelerine, arkadaş secimlerine saygılı davranalım toplum hayatına alışıyorlar burada kişilikleri gelişecek siz de anaokulu öğretmeniymişsiniz bilirsiniz deyin 😅 açıktan çocuk gelişimi önlisans okumuştur 😄