Ya kızlar benim oğlum 5,5 yaşında anaokuluna gidiyor mahallemizdeki okula neyse parkımız var ama böyle herkes birbirini tanır falan orda biriyle tanışmıştık 2 oğlu var 1 yaş mı ne var aralarında ama aşırı pasif çocuklar yani benim oğlanı çok sevdiler oynadılar ettiler denk geldikçe buraya kadar sorun yok biz aynı sınıfa denk geldik işte bunun çocuklar gitmek istemiyor kadın bana geliyor oğlun biraz oynasa bizimkilerle okulu sevdirse bende tabi oğlumla konuşuyorum işte arkadaşlarına destek ol vs iyi niyetle neyse bir hafta geçti küçük oğlu gitmek istememiş sebepsiz yere gelmiş bana diyo ki oğluna söylede ikna etsin kandırsın yani benim oğlumda çocuk neticede neyse ben girdim araya hadi girin oynayın beraber eğlenin falan ama oğlumu afedersiniz reabilitasyon köpekleri gibi çocuklarını eğlesin istiyor benim oğlum oradaki her çocukla oynuyor daha başka tanıdığımız arkadaşları da var benim oğlum hep onun çocuklarıyla oynasın istiyor ama tabi olmuyor bugün çıkışta gittim tabi ordalardı işte benim oğlan seninkine küsmüş dedi, biz sonra hasta olduk sadece bu hafta bugün gittik ve şey diyor senin oğlanın okula geldiğini görünce girmek istemedi falan dedi eşim bıraktı öğlen ben görmedim yani neyse çocuk bunlar dedim ben oğlumla da konuşurum gerekirse dedim çocuklar bi çıktı güle oynaya hiç bir sorun yok yani bide diyo ki oğluma dedim ki diyo öğretmenine söyle dedim diyo oğluda sözde öğretmenin başını şişirmiyim demiş öylede anlayışlıymış oğlu bende söyleseymiş o anda müdahil olur öğretmeni bir sorun varsa dedim bana aba altından kendince sopa gösteriyor yani cidden hani zorbalık vs olsa tamam dicem benim oğlum asla öyle bişey yapmaz hep eğlenmek ister oynamak ister ve üstünkörü düşünür öyle ince ince git dedi küs gel dedi küs düşünmez kendide o yapıda değildir ve hani herşeyde kullanıpta bi mevzuda ki vurma yok zorbalık vs yok öyle kendi çocuklarına tapalım istiyor herhalde ben nasıl bir yol izlemeliyim bu kadına karşı bilmiyorum ge bire bizim öğretmen le geçen seneden tanışıyorlar onların 2. Senesi aynı öğretmenle sürekli bunu öne sürüyor laflarıyla kendince öğretmenle sanki samimi imajı veriyor