Ben okul oncesınde calısyırum once sınıfımda bır cocukta çıktı sonra benı bogaz agrısı yakaladıdoktorsa gıttım bana dedıkı bogaz enfeksıyonu olmussun.. sımdı 3 gun gectı ve bogaz agrısı gectı gıttı ellerım dokuntu ayaklarım dokuntu oldu galıba ben de el ayak hastalıgınanyakalandımn. Bu gece cocugum ateslendı ellerınde kabarcık cıkmaya basladı korkuyorum sabah doktora gıdeegız ama bızı neler beklıyor cok korkuyorum