Bizim ilk iki gün ateşi 38-39 larda gezdi hep, hafif öksürük burun akıntısı falan vardı normal grip zannettik sonra ayağının altındaki ve avuç içindeki döküntüleri fark ettim henüz ağzında bişey yok. Tecrübeli anneler zamanla yayılıp azalıyor mu süreç nasıl ilerliyor yazabilir misiniz lütfen