Birerkekannesi_ jdjdjf ben yaptırmıştım 3 aylıkken ama çok belirtisi vardı. Egzaması artık kanama noktasına geliyordu gürültülü kaka kan falan derken yaptırdık. Hem kan hem deri testine bakıldı ona göre ilerledik şu an 8 aylık yumurta ve fındığa kaldı. Diğerlerini açtık.
merve1309 Bebeğim bugün 3 kere kaka yaptı sonuncusunda kcuuk nokta kan vardı ne yapmalıyım bu durumda arkadaşlar ? Alerjik bebeğim ama düşüktu değeri doktor azar azar yiyebilirsin demişti süt urunleri ama sanırsam dokundu çünkü yüzu de pütür pütür oldu
momd gokkuss valla ek gıdaya geçmeden önce dışkıda daha kolay belli oluyordu bazen nokta nokta kırmızılık oluyordu kan yani.. ek gıdaya geçtikten sonra takip ediyorum her dışkıyı hala 🤦🏻♀️ ama renk ve doku değiştiği için farkedemiyorum. İkinci doz rotayı da yaptırmadım. Doktora sorduğumda rota aşısı var olan alerjiyi ortaya çıkarmıştır aşıdan değildir o kan dedi ama yine de yaptırmadım.
momd gokkuss yine farklı bir doktora nokta şeklinde olan dışkı fotoğrafını gösterdiğimizde kiloda falan problem yoksa ve çocukta huzursuzluk yoksa sorun olmaz o dedi
gokkuss momd ikinci dozu yaptırmayın bence biz yaptırdık bir aydır kanlı kaka kan bi damlaya kadar düştü ek gıdaya başlıyım dedim patates verdmmgene çoğaldı testnyaptırcaz