demirinannusu direk söyle anlatayım bizde 2. Ayda pişik ile başladı makat içinde pişik geçmedi 1 ay tabii o dönem ben pişik sanıyordum ama en iyi kremler bile bana mısın demiyordu aşırı gazlı bi bebekti hatta doktorlar bile gazlı bir bebek diyordu mahvolmuştum hiç uyumuyordu yani sonrasında 3,5 aya kadar belirtiler devam etti tabii ben mama anne sütü olarak ilerliyordum bir doktor süt ürünlerini kes dedi mamayı da kestim haliyle sadece anne sütü alıyor 3 aydır kakada kan hep görüyordum doktorlar bir alerji bi öyle bir böyle derken çok doktor değiştirdim 4. Ay kontrolünde doktorum diyet listesi verdi onlar hariç şeyleri yiyebiliyordum hastaneden çıktığımızda tavuk yedim 2 saat sonra kan ben şok oldum tavuğu da kestim yumurtayı da dana etini de aklınıza gelebilecek çok şeyi 5. Ay kontrolünde tavuğu doktoruma söylediğim gibi çoklu besin alerjisi dedi 2 gün sonra 6. Ay kontrolü var sanıyorum emzirmeyi sonlandıracağım çünkü istemeden kaçak yapıyorum ve bebeğimin çok fazla besine alerjisi var ne yersem dokunuyor ağlıyor aşırı gaz sancıları çekiyor ve kan geliyor