smye1 doğumdan beri kanamam bitmedi 60 güne kadar normal dedi hatta anneminki 52 gün sürünce genetik olabilir diye gerek duymadım doktora, 60 gün sonra da 1 hafta dolu 1 hafta boş olunca bi terslik var diyip gittim ve öyle de olmuş duphaston verdi iki kutu içtim biraz incelme var ama iki kutu daha verdi geçen hafta bakalım hayırlısı