kartalice2020 Basak71_ Benim kızım da öğürüyor daha 21 günlük ama alıştıramadım ne yapıcam bilmiyorum
kartalice2020 Basak71_ ben yapınca kendimi çok kötü hissediyorum..çocuğunu kandırmış kötü bi anne gibi... öğürünce kusuyor bide öyle problemimiz war
[silindi] Nevden 😂ama mesala suan sallayark uyufu tam vazgecemdik hala özlüyoruz yastigimiza gomulmeyi😂😂😂
Srnygtkarabnr [silindi] bizim 3.haftamız yeni yeni döndürdüm ama cok sükür döndü 5 saat emmediği oldu bazen