26merve26 benimde oğlum nasıl iştahlıydı yer doymazdı ağzı hep açıktı hala öyle kurabiyesi keki mutfakta masanın ğstünde olacak yemeği meyvesi yetişemiyorum kızımda mız mız yüreğim tükeniyor mama yedirene kadar çok kez ağladığımı biliyorum ya artık bırakıp balkona çıktığımı yani sabır işi değil ve tek başımayım sürekli