asell13 Kızlar çok yavaş kilo almış bu ay biraz mamayı red etti ama 300 gr almış 3 haftada az değilmi sağlıkocağı gayet iyi dedi de bilemedim 4,5 aylık 6200 gr 63 boyu sizlerin nasıl bu ayda bi yavaşlama oldumu sizin bebeklerde de
anneann asell13 ilk üç ay her ay 1 kg diğer aylar en az 500 gram alması gerekiyormuş doktor öyle demişti benim oğlum da bir ayda 600 gram almıştı 4. Ayda
26merve26 asell13 bizim de yarın tam 4,5 aylık 8,300 kilosu 64 boy canım ama doğum kilosuda önemli bizim 3450 doğdu 3 kiloya kadar düştü
eymenesra asell13 evet canım artık yavaşlıyor kilo alımları 4,5 aylık 66 boy 7,5 kilo ilk zamanda ki Gibi 1 kilo almasını bekleyemeyiz
handeozdmr 4 ay 26 günlüğüz geçen hafta ki ölçülerimiz 7600 kg boy 67 ya da 68 biz sadece mama alıyoruz o yüzden ek gıdaya başladım ben
asell13 handeozdmr benim kızımda sadece mama alıyor her mamayı denedim yok hiç biri kilo yapmıyor anlamadım
asell13 26merve26 3500 doğdu benim kızımda memeyi red etti mamayıda öyle fazla içmiyor 20 günede 300 gr çok az ya bilemedim
asell13 eymenesra hiç bi ay 1 kilo almadı hatta 1 ay boyunca 10 gr bile almadığı oldu memeyi red etti mamayıda istemiyor öyle aman aman içmiyor içtiğide yaramıyormu anlamadım ben
handeozdmr asell13 sma optipro kullanıyoruz canım biz başından beri eğer bebeğinin hazır olduğunu hissediyorsan yavaş yavaş ek gıdaya başlayabilirsin yoğurt vs
26merve26 asell13 tam atak dönemi canım bizimkide öyle bu ara bide dişleri de sıkıştırıyor memede ağlamalar mı dersin emmemek için herşeyi yapıyor ama valla denk getirdikçe tutturuyorum memeyi öyle kafama göre mamada veremiyorum çünkü süt alerjisi var o yüzden emmesi lazım valla mamaların tadı kötüymüş içmezde benim oğlan 🥺
asell13 26merve26 alerji mamaları çok kötü içmiyolar canım. Ne bilim canım ya doğdu doğalı hep aynı ne meme istiyor ne mama içtiğide öyle aman aman değil 90-120-150 kafasına göre bugün sabah 90 ml içti akiam 4 kadar ağzını sürmedi içmiyor
asell13 handeozdmr tattırmak istiyorum ama diliyle itiyor ağlıyor yoğurt verdim heryeri kabardı canım onu tekrar denemedim yani öyle ek gıda da alacağını pek sanmıyoruö sinyallerini verdi şimdiden
asell13 eymenesra bi kaç dr gittim hiç bişe anlamadılar en son bi dr tecrübemle tedavi edecem dedi antibiyotik iğne verdi öylelikle yavaş yavaş döndü ama öyle aman aman da içmiyor hala
handeozdmr asell13 başlarda öyle yapması çok normal benimki de kusuyor gibi oluyordu Sizi yemek yerken görmesi onda da merak uyandırır diye düşünüyorum biz de öyle oldu her sofrada mutlaka yanımızda olur ağzımıza bakar bizi izler