bittercikolata__ Deletedmom_289 ahhh kuzumm Allah’ım acısız geçsin inşaAllah çok zor yaa kendimiz bile dayanamayiz. Kantaron yağı sürün hem yaraya iyi gelir hemde iz bırakmaz çok geçmiş olsun Rabbim kalıcı şifalar versin
bittercikolata__ Deletedmom_289 çok kötüymüş ya bende postu görünce yazmıştım sonradan fark ettim baya geçmiş üstünden Rabbim yaşatmasın tekrarını herkesin evladını korusun inşaAllah
Deletedmom_289 Poyrazmom0 şimdi canım iyi ama kolu yandığından beri doktor fobisi oluştu ağlıyor doktora gittiğimiz zaman
Poyrazmom0 Deletedmom_289 ayy kötü olmuş bu durum Ama güzel toparlamis bence çok fazla birşey kalmamış.
Poyrazmom0 Deletedmom_289 ay doğru 1 sene olmuş. Yanık çok zor Allah’ım kimsenin başına vermesin gerçekten. benimde bacağıma sıcak çay dökülmüştü. Ama çocuk ya da bebek olsun onlar için daha zor 🥹
hasan033 Deletedmom_289 geçmiş olsun benim ablabonda bir yaşındayken yeğenimin yanağına dökülmüştü etide taze olunca hemen doktora gittiler doktor sardı krem verdi bi gece yattılar hastanede ama ablama komşusu özel karışım bi kremde vermişti o kremi sürdü ablam sarı katı yağ gibiydi geçti şükür iz kalmadı bazen hafif kızarıyodu sıcaktan soğuktan fln ama belli olmuyor o kremden banada verdi abla yemek yaparken yap sıörayınca bende sürüyom hemen geçiriyo kabartmıyo da ama kremde neler var bilmiyorum yanı nasıl yapıldığını canım bide aradan uzun zaman geçti
hepyerdeyizz Görenlere bir ufak tavsiye susam yağı yani tahinin üstünde biriken yağ olduktan hemen sonra suruluesa eğer ne öz kalıyor ne su topluyor ne başka bişey oluyor . Birde toz seker yanigin ustnne dokukuo bir süre beklenirse acısını alır .
Deletedmom_289 hepyerdeyizz canım geçen sene yandı varya çok çektik yanığı şimdi doktor fobisi oluştu doktora gidiyoruz dediğim zaman ağlıyor. Şimdi az birşey izi kaldı inşallah o da geçecek
metemom_ Deletedmom_289 çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin ay tarihi yeni gördüm şimdi oldu sandım postu görünce 😂
Deletedmom_289 metemom_ yok canım kolu yanalı 1 seneyi geçti ama çok zor atlattık neler çekti yavrum benim varya canım anlatamam şimdi az Bir şey izi kaldı geçen banyo yaptırıyorum kolunun o yanık izini kir sanıyor keseliyor köpürtüyor suyun altına tutuyor anne kir gitmedi diyor 😭😭😭 orası yanık tı diye diyemedim çünkü kolu yandığında aklı ermiyordu sadece kolunun yandığı yer uff oldu diyordu