Deletedmom_289 çok büyük bir yanık gibi durmuyor çocukların cildi yetişkinlere göre daha fazla kendini yeniliyor o yüzden içiniz rahat olsun tek yapmanız gereken kantaron yağı sürmek sabah akşam hatta gerekirse oglen de sürün hizli iyilessin çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşir insallah 💕 (doktor krem verdiyse önceliğimizdoktorun verdiği krem olmali )