Anesi Bir dönem boyunca bir gün bile okula gitmemiş olması gerekiyor ,yani full devamsızlık olunca kalıyor evet ..Ama şöyle bir olumsuzluk var bu durumda..O zaman evde kalacak bir yıl boyunca çocuk yani okul yaşı olduğu için anaokuluna gidemeyecegi için..İnsan çok kararsız kalıyor haklısınız çocuk bu ay doğumlu olunca