Daha bunh düşünmeniz için çok erken 1 yıl var önünüzde o kadar gelişecek büyüyecek değişecek, anaokulu öğretmeni size 2. Dönem 1. Sınıfa başlama ile ilgili açıklamalar yapacaktır, hatta bazı anaokulları metropolitan okul olgunluğu testi yapıyor bunu sorabilirsiniz ya da başka bir yerde yaptırabilirsiniz, erot testi de olabilir, şimdiki çocukların farkındalığı çok yüksek eğer boy pos olarak da minyon durmuyorsa verin okula kızım aralık doğumlu isteğe bağlıydı kızımın da ama şuan 1. Sınıfa gidiyor erot ve metropolitan testleri başarılı anaokulu öğretmeni de hazır olduğunu düşünüyorum hiç tereddütsüz gönderebilirsiniz 1. Sınıfa deyince biz de 1 e başlattık şimdiye kadar daha öğrendikleri 3 harf ki zaten harfleri de biliyordu,
Sorun aslında çocukların 5.⅚ yaşında okula başlaması değil inanın 5 yaşındaki çocuk da okumayı yazmayı öğrenir söker, sorun sistemin bunu zorunlu tutup ama okullarda hiç bir düzenleme yapmayışı sınıflar 35/40 kişi anaokulunda 15 kişiyken şuan birden böyle bir kalabalık sınıfın içinde bocalamaları çok normal o da 1-2 hafta sürüyor çok çabuk adapte oluyorlar