duyguloji3478 julliyettanne Dmt-01 Birdunyabircennetannesi elifozkan Evimamin031120 Nilfe_eflin Kızlar beta 4050 ama ultrasonda kese görünmemiş normal mi acaba doktor 2000 üzeri olduğunda görünür demiş ama bugün gitmiş kardeşim kese yokmuş 1 ay sonra gel demiş doktor netleşsin diye
Dmt-01 duyguloji3478 yani kese görünmesi gerekirdi bence.Tekrar kontrol için bir ay çok uzun bi süre Allah korusun başka bişeyse kan kaybından ölümle bile sonuçlanabilir.Bence başka doktora gitsin
duyguloji3478 Dmt-01 yani dimi bunu doktorun ön görmesi gerekiyor ama 1 ay demiş kardeşim haftaya başka doktora gidecek vajinal de bakmamış göremiyorum bir ay sonra gel demiş
duyguloji3478 elifozkan vajinal bakmamış birde tuhaf geldi o beta hcg de görünmemesi görmediği halde vajinal bakmaması umursamazlık gibi kısaca
Ysmnyasmn Dmt-01 benim de adetime 11 gün var mise bulantım baş donmem beyaz akıntımuyku hali şikayetiyle gittim betaya baktılar 05 çıktı üzüldüm çocuk bekliyordum ama hala devam ediyor sikayetlerim
Dmt-01 Ysmnyasmn 5 sınır bence tekrar kan verin gebelik var gibi.Benimde en belirgin belirtim uyku haliydi
Dmt-01 Ysmnyasmn ha 0.5 se yoktur gebelik 05 diyince ben 5 diye yorumladım çünkü ama yinede yaptırın tekrar test isterseniz ama gününüz geçsin bence az daha bekleyin