duyguloji3478 Kızlar kardeşim bugün genel kontrol için doktora gitmiş beta hcg ye bakmış doktor 13 çıkmış ama daha adet olmadı 3 gün sonra adet olması gerekiyor normalde hamilelik olma ihtimali var mı
julliyettanne duyguloji3478 on ve üzeri hamilelik oluyor diye biliyorum adet dönemine yakında beta hCG o civarlarda çıkıyor ama
Birdunyabircennetannesi duyguloji3478 Hamilesiniz hayırlı olsun Önemli olan değer değil sağlıklı artması 6.26 yla öğrenmiştim oğlumu
elifozkan duyguloji3478 düşük değil. Ben adetten bir gün sonra 23 ile öğrenmistim üstelik ikiz gebelikti
duyguloji3478 julliyettanne bende yinede umutlanmamasını söyledim yine bir doktora git dedim kızın da mutluluğunu bölmüş oldum ama bana düşük geldi betası
duyguloji3478 julliyettanne Dmt-01 Birdunyabircennetannesi elifozkan Evimamin031120 Nilfe_eflin Kızlar beta 4050 ama ultrasonda kese görünmemiş normal mi acaba doktor 2000 üzeri olduğunda görünür demiş ama bugün gitmiş kardeşim kese yokmuş 1 ay sonra gel demiş doktor netleşsin diye
duyguloji3478 Dmt-01 yaa gerçekten mi düşük görünce bende olmayabilir diye düşündüm ama haftası küçük heralde adet öncesi olduğu için değil mi
Ysmnyasmn Dmt-01 benim de adetime 11 gün var mise bulantım baş donmem beyaz akıntımuyku hali şikayetiyle gittim betaya baktılar 05 çıktı üzüldüm çocuk bekliyordum ama hala devam ediyor sikayetlerim
Dmt-01 duyguloji3478 aynen adet günü daha gelmediği için düşüktür.Ben tam adet günümde öğrendim 113 dü değerim
duyguloji3478 Birdunyabircennetannesi aa sizde erken öğrendiniz o zaman değil mi teşekkür ederim kardeşim için sordum soruyu 🌸☺️
duyguloji3478 Ay çok teşekkür ederim boşuna kızdı üzdüm şimdi ama her ihtimali göz önünde bulundurmak için söyledim git yine doktora baktır diye kötü ettim sanırım elifozkan
Birdunyabircennetannesi duyguloji3478 Evet 4 gün vardı adetime Endişe etmeyin sayı önemli değil dediğim gibi önemli olan sağlıklı artması Hayırlı olsun 🌹
duyguloji3478 Birdunyabircennetannesi ay teşekkür ederim bazı doktorlar umutsuz vaka direk sağlıklı gebelik olmayabilir veya dış gebelik olabilir diyor küçük rakam görünce deneyimli olanlar vardır diye sormak istedim teşekkür ederim çok 🌸🩷
Birdunyabircennetannesi duyguloji3478 Bana da hamile değilsin demişti doktor Ama oğluşum şuan 3 yaşında 😅
duyguloji3478 Birdunyabircennetannesi işte bazı doktorlar büyük ihtimalle umıtlandırmamak için söylemiyor net bir şey
duyguloji3478 Nilfe_eflin ay evet hamile 6 günde 200leri buldu neredeyse polikistik över vardı kardeşimde o sebeple hep olumsuzdu bize de yansıdı sanırım olumsuzluğu o sebeple bende düşük ihtimal gördüm ama gayet iyi gidiyor çok şükür