suheyla92 bebeğim biraz büyümüş olsa en azından 2 3 yıl kadar asla bu durumda olmazdım ama dha beneğim 3,5 aylık ve kolik bir bebek doğduğundan beri bir sürü şeyle uğraştık hamdolsun şuan toparlıyoruz dedik hamile olduğumu öğrendim ben gebeliği sürdürsem bebeğimin diş çıkarma gibi en sıkıntılı döneminde hamileliğin ağırlaştığı döneme gelecek kimsemde yok yardımcı olacak hem o hem ben hem karnımdaki perişan olacak bunlar çok düşündürüyor beni