Normalde pek yorum yapmam ama dayanamadım, eğer olmuşsa vardır bir sebebi biz bunu bilemeyiz, ben açık kalp ameliyatı olduktan beş ay sonra hamile kaldım çok zorlandım bir de küçük çocuğum varken vazgeçmedim şimdi kucağımda kızım ve emiyor, benim aklımın ucundan geçmedi aldirmak onun alacağı nefese karışmak haddim değil. İyiki var Allah sağlıklı uzun ömürler versin evlatlarımıza, siz de vazgeçmeyin çünkü rahime düşmüş bir kere yapacak bişey yok. Bidahakine daha iyi korunursunuz inşallah.