nazalex NihalTan 18 aylık bebeğin gece beslenmesine ihtiyacı yok ki ondan taşıyor markayla alakalı değil
sumshnn nazalex su içmeue kalkıyor oğlum taşma yapıyo. Malesef bazı bebekler fazla idrara çıkıyor. Bu gece beslenmesi olayı değil yani. Emmese de yapacak o çocık
nazalex sumshnn bimin bezini deneyin o zaman çook iyi yumuşacık ve baya su yutuyor ama pahalı demezseniz sakura diye bir marka vae çok iddialılar 700 ml çiş turuyormuş instasına bi bakın kesin çözüm o
familiy NihalTan benim kızımda çok su içerdi bende her gece kalkar bez deiştirirdm. Hep taşardı yoksa a101 den sofia markasını önerdiler . Denedm taşma yapmadı fiyatıda makuldı.
guneslina Ben bebem natural kullanıyorum gece 2 saatte 3 saatte bir mamaya kalkıyor sabaha kadar hiç sızdırma yapmıyor tavsiye ederim