Bebeğim 18 aylık (erkek), emerek uyuyor ve geceleri çok su içiyor. Gece en az 1 kez çişi taşıyor. Yatarak emzirdiğim için pozisyondan kaynaklı olabileceğini düşünmüştüm ama yok oturarak emzirdiğimde de taşıyor. Bez kapasitesi mi yetmiyor diye düşünerek bir beden büyük bez taktım yine olmadı yine taştı. Bezler dolu dolu oluyor ve gece 2-3 kez bez değiştiriyorum. Ne önerirsiniz? Bez ile ilgili olabilir mi (farklı markaları denedim yine taşma yaşadım ama…), sizin deneyimlediğiniz sızdırmayan bir bez var mı?