zehraahsensimge kimin hikayesine bakıyorsunuz acaba sorunuzdan bağımsız ben bunu merak ettim. Ben hoşuma giden şarkılarla, ortamlarla ilgili hikaye atarım, beğenen bildirimleri haricinde de takıntılı gibi acaba kim izlemiş diye girip bakmam hiç. Bir başkasının hikayesi için de seçiciyimdir, her arkadaşımın veya takip ettiğim her hesabın hikayesini izlemem, sık sık anasayfaya dönüp yenileyip öyle bakarım. Birisini önemsiyorsam hikayesine bakarım, baktığımı görecekse görsün. Önemsemediğim bir insansa zaten hikayesine bakmam, denk geldiyse ve farketmeden açıldıysa da tamam ok izlemişimdir. Çoğu insan hikayelerde bizim yaşadığımız duyguları yaşayarak izlemiyor, bir çoğu saniyesinde sonraki hikayeye geçiyor. Bu hikayelere çok fazla anlam yükleniyor bence