sezeryanlaanneolunmazmis evet doğuruyorsanız o çocukların rızkını siz veriyorsunuz,vermek zorundasınız. Ultra zenginsindir bakarsın ama değilsen bu devirde 4 çocuğa bakmak maddi anlamda imkansız. Mesela 2 büyük çocuğunu en basiti bir kursa göndersen,haftada 1 dışarı gezmeye çıkarsan,ayda 1 kere hamburger yemeye götürsen,ayda 2 kere oyun alanına götürsen, ee bu çocuklar tam gelişim çağındalar 2 ay önce aldığın kıyafet küçülür şimdi, birde kıyafeti şu bu nasıl yeter ? Küçüğün zaten bezi maması kıyafeti.. ee birde 4.bebeğin bezi maması gaz damlası cartı curtu diye liste uzarda uzar