zeydinannesiiii Geçen post açmıştım, doğum kiloları ile başı dertte olanlar diye. Benimle birlikte ilk adımı atmak ister misin? Birbirimize destek olursak üstesinden gelebiliriiz sanki🤭
aybarstonunannesi zeydinannesiiii bennnn👋🏻 hatta profesyonel bir yardım almakda istiyorum araştırma içerisindeyim eski bedenimi çok özledim
Aerith zeydinannesiiii ben yoga ve pilatese başladım iki gündür yapıyorum ama diyet yapabilir miyim bilmiyorum hala emziriyorum çünkü
evremoz zeydinannesiiii aslında hemen hemen doğum öncesinde kilomdayım fakat kilolu hamile kaldım. Hamileyken de gebelik diyabeti oldum şimdi başka bir çocuk istesem gebelik şekerim çok erken ortaya çıkacak. Evlenmeden önceki kiloma da dönmek istiyorum. Ben hamileyken diyet yaptim şeker için. Doktora her gittiğimde kilom hep aynı oluyordu ama bebek kilo almaya devam ediyordu. Aslında diyet listelerinin mantığı hep ayni. Maximum protein minimum karbonhidrat tüketimi. Bol su tüketmek ve geç saatte yememek. Şimdi abur cubur bırakmak için kendime şöyle bir yöntem buldum. Tüm paketli ürünleri sigara gibi düşünüyorum ve sigarayı bırakmış birisi gibi ben de onları bıraktığımı hayal ediyorum ve uzak duruyorum.
Momylion zeydinannesiiii merhaba başladınız mı diyete :) bir haftadır kendimce biseyler yapmaya çalışıyorum ama biraz daha dikkat etmem lazım doğum kilom yok ama öncesinde aldığım kiloları vermek istiyorum 😂
zeydinannesiiii aybarstonunannesi ben size online bi diyetisyen öneriyim mi🤭 yani online düşünüyorsanız tabiii
aybarstonunannesi zeydinannesiiii online düşünüyorum evet tabi ki çok sevinirim daha önce çalıştınız mı bu kişiyle
zeydinannesiiii aybarstonunannesi eşim için 1 aylık yüz yüze almıştık. Şuan farklı şehirde olduğumuz için bende online düşünüyorum aynı kişiden. Çok tatlı bi kadın ve çok ilgili ☺️
zeydinannesiiii Aerith ya aslında emziren anneler içinde diyetler oluyor. Ben çok pişman oldum keşke ilk zamanlar öyle diyet alsaydım diye. En azından daha kolay verirdim
Aerith zeydinannesiiii video izlemiyorum ya instagramda kayıtlı bir hareket programım var oradan bakıyorumm ya da bildiğim hareketleri yapıyorum.
zeydinannesiiii evremoz yaaa çok iyi bi düşünce, benim abur cubur anlayışım sadece çikolata 🍫 ondan nasıl vazgeçerim bilmiyorum yaa offf. İnşallah verebilirsiniz sizde
zeydinannesiiii Momylion merhabalar, başlamıştım ama misafirliğe davet edildim misafir geldi derken tekrar bozuldu. Hafta sonu alışveriş yapıp tekrar başlayacağım 😍 siz ne durumdasınız