Ftmkrnc 3,5 yıl önce o şikayetleri yaşamıştım bende. Sol tarafımda komple his kaybı da başlamıştı. 15 seans fizik tedaviyle baya toparlandım fakat doğumdan sonra ilk aylarda sürekli emzirdiğim için şikayetler tekrar nüks edince doktorum krem yazmıştı. Sadece 3 kere kullandım ağrı falan hiçbir şey kalmadı kullanmayı kestim. Bu arada yıllar önce fizik tedavi iyi gelmezse eğer çamur tedavisi uygularız demişti doktorum. O tedavi yöntemi de baya iyiymiş.