Bi ara fenomenlerin şişirip şişirip millete aldırdıktan sonra piyasadan çekildiği gereksiz bir ürün. Bende gaflete kapılıp aldım zamanında. Ama hiç bir işe yaramadığı yetmiyormuş gibi yer kaplıyor😂banada çok alma dediler dinlemedim. Keşke dinleseydimde boşuna almasaydım😂tabi karar sizin ben sadece tavsiyemi vereyim dedim🤣🤣