Nacafa Evet eskiler tek fanlı o yüzden alt üst gerekiyor kardeşimde öyle. Ama yeni cıkan lar çift fanlı gerek kalmıyor diyorlar.
Bende şimdiye kadar asla almam gereksiz diyordum fırın kullanıyordum ama mesela marttan beri diyet yapıyorum. 6 poğaca için koca fırın yakıyorum. Yada küçük borcamda kek yapıcam 10 dk pişirme süresi bile olmuyor fırın yakıyorum 🥺