Kkg cnm aynen genelde Hep 37.4 37,3 en düşük 37.1 doktora sordum ama öyle sizinki gibi detaylı yaptırmadım. Siz iyisini yapmışsınız. 18 aydır böyle. Kulaktan ölçüyorum . Kaç farklı doktor bana kulaktan ölçtüğümde 1 kademe düşecen diyor. 38 çıkyorsa 37 o dedi:) 🤷🏻♀️ Kulak fazla ölçermiş. En iyisi koltukaltı.