Hullusss benim oglan da hep 37.5-37.7 arasinda bu bir aydir boyle oldu artik sabitlendi gibi bisey atesi oralara. Kac doktora goturdum kac prof gordu uzman gordu. Normal atesi diyolar. Bence yuksek diyorum alinmadik kan idrar gaita kalmadi defalarca. Artik olcmuyorum. Ogluma huzur verdim. Durte durte bi hal olmustum. Sizin yaziyi gorunce benziyoruz diye gecirdim icimden. Hep mi yuksek cikar sizin de atesiniz. Ve neresinden olcuyorsunuz acaba.