Feyzosumunannesi önden sürece hazırlamanız çok önemli ameliyat olacağını ne için olacağını bilmeli,süreç ameliyat dakikasına kadar iyiydi ameliyathaneye alırken çok ağladı kızım çünkü onu tek içeri aldıkları için haliyle tedirgin olmuştu,ameliyat çok başarılı geçti Rabbime şükür kaymasında gözle görülür büyük fark var ve düzeldi,kızım anesteziden uyanması çok zor oldu saat 11 gibi ameliyatı bitti sabah akşama doğru 5 e kadar anca anesteziden ayıldı sürekli uyumak istiyordu uyandiramadik hiçbir türlü korkulacak bişey değil bu merak etmeyin sonrasında uyandığında birkaç satt bişey verilmedi akşam sadece biraz çorba gibi bişey icebildi onuda zaten kustu bunlar olabilecek şeyler korkmayın anesteziyi vücuttan atması zor oldu,ilk gün bı kaç saat bandajli kaldı sonra çıkardılar bandaji gözünden kısacası ilk günü böyleydi ertesi gün herşey gayet normaldi tamamen alıştı kızım ağrı vs olmuyor fakat dikis kuruduğu için gözü kaşınıyor onda da müsade etmemeye çalışın ağlamasın sinirlenmesin hoplayıp ziplamasin tabi ne mümkün olucak çocuklar için 😊kısacası sürece siz ve kızınız hazır olun psikolojik olarak gerisi çok kolay benim korktuğum gibi hiç olmadı şimdi çok şükür düz bakabiliyor umarım sizinde sureciniz çok kolay geçer(ameliyathaneye kadar girmenize izin verirlerse çok iyi olur aslında bunu konuşun doktoruyla isterseniz)
Sormak istediğiniz şeyler varsa sorun seve seve cevaplarım 🥰