Hanımlar merhaba. Kızım 28 aylık doğuştan iki gözünde kayma var bu zamana kadar 5 ayrı doktor gezdik hepsi aynı şeyi söyledi. Kapama yaptık 3 ay önce şimdi ameliyat olması gerekiyormuş. Gözlük hiç vermediler çünkü görmede sorun yok ve derecesi yüksek değilmiş.
Sorum şu ki, çocuğu göz ameliyatı olan var mı? Beni nasıl bir süreç bekliyor kaç günde toparlar.
Yardımcı olursanız sevinirim. 💜